Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


tisdag 11 november 2008

Min karriär som blondinbella eller som den hårt livskritiska skribent ser ut att i det närmastye vara över! Det är med sorg i hjärtat och med en tanke bana som säger kan det vara sant som jag plitar ner dessa stavelser på datan. VARFÖR jag fyllde en funktion min blogg var vägen mot ljuset jag hjälpte människor att hitta rätt, jag var stöttepelaren i stormen, jag var handen att hålla i när det var mörkt. Jag var den snuskiga farbror i parken som bjöd småflickorna snask! Men nu tyckss allt va över. Stiltje i bloggoceanen, nu e jag bara en del av alla de tysta bloggar som finns där ute i cyberrymden, jag är en del av massan med övergivna upptagna bloggnamn jag är inte ett skit längre! Jag vill inte ge upp men sanningen han upp mig bort i kröken och nu återstår bara ett utdraget å segdraget farväl till mina läsare, mina dyrkare, dig, du och min mamma. Inläggen kommer dugga allt fattigare likt sommarregnet, eller mannat från himlen för att slutligen en dag vara totalt borta och avslutade! Där är vi dock inte ännu.. men alla ni 30 som höll ut som nötte min blogg dagligen.. inrikta er nu mer på spontaniteten, glädjen att då och då få et livstecken från mästerbloggaren i stövlarna!

Gud finns mer er trots avsaknaden av tecken!

Inga kommentarer: