Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


måndag 17 november 2008

All kärlek kan köpas för pengar!


Helvete jag e kär. jag e så upp över öronen helvetes förälskad så jag varken vet eller vet in!
Helt plötsligt bara fanns du dä, du stod där, ditt skimmer, din stolthet din prakt din självsäkerhet, allt tillsammans bara lockade på mig, det liksom slet mig till dig. Hur mycket jag än stretade emot och för mitt liv försökte dra mig bort från dig så var jag kraftlös.
Jag var såld av ditt stilrena utseende och din personlighet. Jag la timmar på att argumentera med mig själv för att väga in dåliga sidor hos dig allt för att försöka få 1 + 1 att bli noll. Men det gick inte, det går inte!! Jag kan inte sluta tänka på dig!. Jag längtar efter dig! Att bara få sitta och titta på dig, att få ta på dig, smeka dig, känna klämma….mmm kärleken i sin renaste form!
Du är så komplett! Du är den sista pusselbiten för att fullända mitt ego! Du e värd varenda krona jag lägger på dig du e värd varenda lite tanke jag tänker på dig! DU E MIN!
Jag älskar dig min Macbook!.. Tillsammans ska vi erövra Världen! NU ska vi förpassa Bill till skärselden. No more Vista problems.
Hade jag haft bara en gnutta mer psykisk defekt i min hjärna hade jag förmodligen både drömt våta drömmar om dig och lagt en kvällssats till dig! Tur man inte har äppelallergi!

Jag är gud och du är min högra hand!


"Det finns olika slags nådegåvor, men Anden är densamme. Det finns olika slags tjänster, men Herren är densamme. Det finns olika slags kraftgärningar, men Gud är densamme, han som verkar allt i alla. "

1 Kor 1:8-10

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är kär i dej med skitunge! ;)

Anonym sa...

Köpte du den?!?