Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


torsdag 20 november 2008

Men hur svårt kan det va!!

Fan det känns som att jag just nu har lite medgång i livet , jag har flyt! Det mesta flyter på utan större problem. Men varför känner jag så här? Det är knappast så att jag vunnit en miljon på lotto eller nått sånt skit utan jag e rädd att det mer beror på att folk i min närhet just nu glider runt och har mer jävla oflyt än vad som kan va lagligt! Fan lillebror han lyckas med att misslyckas med allt. Å då menar jag allt, å lyckas han mot förmodan med nått då kommer en dyr kickback som ett brev på posten. En lyckad runda på IKEA med bra inköp slutar med en kickback på 3500kr på grund av nån jävla felparkerad lastbil. Inte en jävel jag känner skriker jippi fy fan vilken tur jag hade. Och om jag hör orden vet jag att inom den närmsta timmen kommer, Fy fan hur kan man ha sånt jävla oflyt hela tiden!! SÅ tycker jag fan att backen ska vända vi e på krönet ny! Ge mina vänner fly!! För om dom har flyt och jag alltid har det lite bättre så borde lottovinsten fan trilla in snart! Bara en liten detalj jag är på tok för jävla snål för att spela på skiten!

Gud älskar alla barnen!

Inga kommentarer: