Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


torsdag 20 november 2008

DE var väl självaste helvetes fan oxå!

FY FAN de e ju verkligen inte sant!
Klart att inget ska gå smärtfritt eller som en dans på rosor. Datorn skulle komma idag, levererad med bud, budet har ett nummer att ringa, allt under kontroll…Stoooooooor risk.. nej klart nått ska hända då! Hur stor e chansen att någon super sig så full så att man måste tappa bort sin mobil just denna kväll?!!?!! Klart att det var en gammal mobil som ändå skulle bytas ut inom den närmsta framtiden så ingen ångest finns för detta.. nej nej detta vara bara för att straffa mig! Tackar ett skepp kommer lastat med en kick back!..FY Fan säger jag bara! Man vet inte om man ska skratta eller gråta längre!.. jag ringde budfirman, en dryg jävla Stockholmare svara att de inte fanns så mycket att göra, fan ja hatar stockholmare gå en charmkurs hela jävla bunten för ni kan fan inte va trevliga! Men att de kunde åka en runda imorn igen. KUL, jag adressera om skiten till jobbet!.. men men nått lär väl gå åt helvete med det imorgon också sen får jag väl en saftig fraktkostnad, den som var gratis när man beställde från applestore direkt.. fy fan orka bry sig orka va glad orka försöka tro man har nån tur i livet!!...Ja ger snart upp!.. Förresten lillebrors tapet kom just ja sätter ett par hundra på att jag eller han kommer sabba nått innan den sitter där den ska!.. Dyrt? Självklart! Ja lyckas säkert bränna ner hela kåken när jag ska flytta proppskåpet.. Hemförsäkring!.. nja har inte hunnit fixa än!
Suck vi mot världen.. Men varför måste världen va mot oss!!.. Ge mig medgång då!!

Inga kommentarer: