Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


onsdag 17 december 2008

FAn allt e skit, brun jävla sörja!!

Det är som magi!. Köttfärslimpan som jag åt igår.. grå och härligt köttigt hade idag förvandlats till brun korv!.. hur e det möjligt Vad e det egentligen där inne som kan lyckas färga allt jag äter till brunt? Eller e brunt någon slags OK färg? ”-Japp den e OK, färgan brun bara sen ut med han igen !” Ja de e faktiskt inte så jävla lätt att fatta alltid.. eller har de med nått slags naturlig E-ämne som finns där inne i kroppen… ett skitbrunt E 254 kanske.
Hade varit betydligt roligare om man dagen efter kunde utskilja på ett något smidigare sätt vad man har ätit. Nu finns de ju fan inte en chans i världen om det inte är typ majs. Jag tycker bilskrotsmodellen hade varit så jävla mycket bättre, bara pressa ihop allt till små stenhårda fyrkanter, innehållet är intakt om än något komprimerat och med klart mycket trevligare doft. T.om med en fräsch nylagt spagetti med falukorv spya går ju för fan att tyda, även om doften inte talar precis 100% samma språk som godsakerna som kom upp gör.
Å vad är meningen med att råka kliva i en korv på gatan, brun och äcklig som sedan stinker helvete i flera dagar.. nej nej, tänk istället att sätta foten på en nylagd vesuvio och sen lukta pizza hela eftermiddagen.. fan va hungriga man skulle bli!...Toaletten skulle få en helt ny innebörd efter att man satt i sig 24 stycken nybakade bullar. ”- nån som ska med in på toa och ta en kopp kaffe efter att jag bajsat?” nej bättre hade det varit å fan så mycket mer logiskt.. För nu begriper jag fan i mig inte ett skit!!!

Inga kommentarer: