Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


onsdag 11 mars 2009

Innifrån fräts jag söner, min kropp tynar bort och min hjärna slutar sakta sekund för sekund att fungera. När är slutet här? Jag ser väggen!

De finns få saker som har en så pass energisk energieffekt som Jolt har. Denna magiska dryck gör att min kropp i två veckor pallat med att jobba hårt under extrem press, tränat hårt samt spenderat cirkus 3 timmar sömn per natt! Min kropp bör inombords må skit men min hjärna är piggare och mer alert än någonsin!.. Vad fan e det egentligen de pressar i den där skiten? Ett par klunkar av för mycket socker, koffein å annat onyttigt elände lurar mig att tro jag är den nya tidens superman! Allt kommer hålla tills den dag vägge är oundviklig! Men vem fan bryr sig egentligen Jag vill leva mitt liv i 120 jag vill fan inte va den som ligger på dödsbädden och fundera över varför jag aldrig lyckats åstadkomma nått i mitt liv. Jag vill fan inte va den gubbe som på hemmet inte har en historia att berätta för mina senila göbbavänner. Jag trivs just nu! Det e så här livet ska va! Svinkul kvällar, aggresivt stressande men snabba arbetsdagar med grymt bra resultat. Nej just nu lever livet! Ikväll bär det av utomlands. Trysil here we come. I bagaget finns ett flak jolt, en stock snus, Lovvas skidor, fars pjäxor, mors brillor och en kartong av kalorisnål pilsner! Dags å leva livet vänner, dags å leva livet! NU ska norge intas! Dags att visa upp min patetiska gayåkar stil på de norska pudret. Jag ska behärska de norska vokabuläret med stil och jag ska sakna allt jag missar i sverige!. Efter att ha spenderat de två senaste helgerna i stilhet på hotell med mig själv och min mobil som enda vän ska ja nu ta igen allt jag missat! Afterski, för mycket dricka och en sjuhelvetes åkning e mitt mål. Om någon parameter saknas kommer jag trots allt älska mig själv och mitt liv. Jag är gud å ingen kan någonsin ta titeln ifrån mig!. Så ge upp era menlöst patetiska försök.....

Från början tillslutet e jag den ni alla vill vara!

Min Min son, förakta inte HERRENS fostran, förarga dig inte över hans tuktan. Ty den HERREN älskar tuktar han liksom en far den son som han har kär. 
Ord. 3:11-12 , fö

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här är varför vi passar så bra ihop. :)