Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


onsdag 26 november 2008

Fan önödiga, otympliga, svindyra å fan noll i status!


Det blåser kring mina öron jag har frost i skägget å fan ingen större lust å köpa en vinterjacka!
Vafan ska ja med en sån till de e kallt i en vecka sen blir det tokhetta ett par veckor å sen tre dag kyla sen varm.. neee.. de e fan ingen idé å skaffa skiten. Jag kommer ju knappast slita ut den på en livstid. Jag tror man kan jämföra vinterjacka med bröllopskostymen ungefär. Den e svindyr å köpa men lär aldrig bli utsliten.. Helt jävla onödig!! Vill ja ha vinterjacka får ja väl fan flytta till nått ställe där den behövs!.. Jag tycker kläder i allmänhet e onödigt dyra! Fan så skönt om man bott i England och fått leva sitt liv i skoluniform.. skapligt sexigt plagg förövrigt om det sitter på en brud.. mm ..men men hur som helst skoluniform som liten å sen jobba som typ Stuart på nått jävla flygplan så hade ja sluppit tänka på kläder då också, köpt in en uniform om året, å vänt på kalsongerna en gång i veckan.. Uniform!! Uniform e nog fan plagget för mig!,.,,orka tänka orka bry sig orka orka orka!.. nej nej på hawaii kan dom fan inte ens stava till fodrad dunjacka!..Fan i år är nog första året jag i alla fall gör ett tappert försök att använda halsduk.. hmm det höll i två veckor nu vet i katten var ja legt den.. Vantar?!.. jojo vantar e gej. Jag har nog aldrig köpt några vantar i mitt liv å det har fan inte mina polare heller. Nej dom byter ägare varje fest å varje vinter. Fan släpp affärsidén vinterklädseluthyrning nån jävla gång då! så ja slipper frysa, sen tycker jag alla tåg å bussar borde ha filtar att värma sig under och busshållplatsen infravärme. Hmm de fan lika bra man trycker in golvvärme under kullerstenen i stan oxå och stjärtvärme i min arbetsstol!.. Nej nu ska jag fan dricka varmchoklad och äta kycklingsoppa!..Vinter dra bara å helvete e du snäll!..

"Var inte bedrövade, ty glädje i Herren är er starkhet."
Neh.8;10

1 kommentar:

Jessica sa...

Håller med, vinterjacka är fan överskattat!