Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


måndag 24 november 2008

Total jävla råbingo resulterar i fler prylar att lägga till mitt MacGej begär! Undrar om man kan streama porr i den lilla mojängen!


Jag är rädd.. Jag känner ångest panik rädsla och maktlöshet! Maktlöshet inför det fakta att jag just nu är inne i en total jävla råbingofas av mitt liv. Det mesta e som det borde eller bättre jag har medgång i det mesta, jag har tur, å flyt å fan å hans moster. Fan jag har t.om med vunnit på spel. Jag spelar aldrig å helt plötsligt vann jag en massa pengar! Klonk klonk. Och som om detta inte vore nog så stod tomten som värd för festen, eller inte tomten kanske efter som han inte var fet å skäggig men lika jävla snäll var han. Hmm så du har fått en ny dator HO HO HO… jo ja tackar ja då behöver du en ipod touch… ho ho. Men men en sån e ju jättedyr..å nej min lille vän titta här vad jag har i min säck! Jag behåller dina vinstpengar å du får en touch! Nå vad säger han?.. Ja va fan ska man säga`? Bara tacka ja och sätta en bock för högsta önskningen på önskelistan! Det går bra nu tänkte jag och fortsatte festen.. Festen var en toklyckad tillställning som avlutades med Jönssonligan i lyan.. På morgonen blåste en bris av motgång mot mig igen och jag tänkte att jahopp då var det som vanligt igen, batteriet slut på mobilen så ja kan inte köpa bussbiljett blir å kuta till bussen.. svinkallt och snö! Kändes nästan om att tomten skulle dra ett sms och ha ångrat min vinst från kvällen innan också men icke sa nicke med gången höll i sig!.. Podden e fortfranade min och imorse bjöd Violia på ersättningsbussen a 68 kr!!..Såå varför denna oro i kroppen? JO lillebror slår fast vid att allt som går bra för oss ger en kickback som heter duga! Så ge mig en vecka sen rasar väl mitt korthus, luften går ur mitt patetiska lila luftslott och jag står där, fattig, blöt, ensam, övergiven och med två trasiga äppelprodukter!.. Nåja det är ju trots allt snart jul.. å saker är ju trots allt bara saker!!!!!!
"Summan av ditt ord är sanning, och alla din rätträrdighets lagar varar evinnerligen. "
Ps 119:105

Inga kommentarer: