Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


torsdag 27 november 2008

Livet ett durspel!....

Idag känns allt mer än förjävligt!
Tiden står still, inget å se fram emot ikväll, inget å se fram emot i den närmaste framtiden.. inget jävla ljus i närvaron! Fan ska det va så när man e 23, borde inte jag se ljuset? se möjligheterna? längta till att få leva livet?! Neee.. vilket jävla bullshit! Det finns fan inget vettigt kvar på den här jorden. Allt e bra meningslöshet å segt å utdraget, livet e som de där jävla plåstret man sakta drar bort för att förmildra smärtan. Jävla liv! Nu e jag less på vardag! Ge mig nått ge mig nått, nått, nått, nått!..Fan funderar hårt på att ta en ledig en dag å åka till typ Växjö eller Stockholm eller norpan eller vafan som helst där solen alltid skiner.. För i viken e det bitter kallt å trist! Undrar förresten om mor pallar å klä ut sig till tomte i år eller om man blivit för vuxen för de också! Suck snart har man fan inget roligt kvar! Ja kanske borde köpa mig ett barn på tradera så jag frå va pappaledig ett tag. Helvete så bra det vore, sen kan jag kolla på barnprogram planera skara sommarland semester och massa annat som man får när man e barn! Jag bestämde fan för grymt länge sen att jag tänker inte bli vuxen före 30! Å nu e de jävlar i mig inte långt kvar innan livet e slut!..Jag har förebilder i livet Lotta på bråkmakargatans pappa t.ex. han ser fan ut å va en lattjo gubbe, utan större alvarlig syn på livet!... Nej nu får de fan ta å hända nåt! Fy fan försökte dra upp tapeter på en fondvägg igår, ha jävla uppfinning bara massa bubblor å skit!.. vi borde spikat upp dem eller häftat! Nå ja vi gav upp efter första våden sen spika vi upp den mista listen i lyan!..Vi kommer aldrig bli klara!.. Vi suger fan på de också! Fuck ju liv jävel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

23? lille vän, du är 28 ;)

Anonym sa...

jag håller, jävla skitliv...

Anonym sa...

håller med, skulle det va. inte ens det klarar jag av. :)