Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


onsdag 3 december 2008

Du har det lilla extra, din del av mitt liv är större än du tror!, Du gör mig till något större!

Lussekatter e nog fan det bästa nån människa någonsin lycktas åstadkomma med sina bara händer!!. Jag tror att den lilla rackaren skulle kunna få mig smäll fet! Den e som ett jävla gift, ett gult gift som bara måste mosas in i munnen och riktigt frossas av! Vi har bakat den i ett par omgångar under året men först nu känns den laglig att äta av! Egentligen e det sjukt att kanelbulle och semlan fått varsin dag, när katten e kakan med stort K. Så jävla mumsig och fin, doppa den i musten åå wow.. stånd direkt! Vafan ska man fira lucia för när det är katten som är nummer ett skit i de där tåget de e ju bara en jävla biprodukt för att utan gnäll kunna ta av företagskassan och köpa katter. Ja tror att av allt bra med julen så e nog den lilla fina gula mumsbiten det bästa av allt. Tänk bara på hur man rationaliserar bort en massa jul attribut som, tomte gran å i viss mån klappar. Men kvar finns den. Kakfatets härskare i alla kategorier, lussekatten! Det är en skam att man måste smyga med sitt saffransbröd under de övriga 11 månaderna per år. Pinsamt! Skriv om lagboken ögonaböj, eller kanske e kakboken som ska skrivas om eller vafan skriv i alla kalendrar att nationaldagen utgår och ersätts med en gul dag som hyllning till det gula guldet. Det lär knappast vara av en slump som frosseri på latin betyder Gula! Nej nej allt har ett samband en symbios

Nej nu ska jag fan pressa två till!......Jag älskar dig, du e fan den enda katt jag håller av!

"Vad ni säger skall vara ja eller nej. Allt därutöver kommer från det onda."
Matt 5:42

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag bakade saffransmuffins idag! Du hade gillat dom!