Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


måndag 8 december 2008

Var fan e skatten! Jag har fiskat i två timmar å bara fått skor!

Var fan tog du vägen då?! Satan vilken helg jag genomfört! Lanparty-weekend Nu e det klart jag e sinnessjuk, totalt jävla skadad! Det bevisade sig när jag på en helg kunna sitta minst15-20 timmar och nött ett jävla fiskespel på ipoden. Vilket jävla gift. Starata upp fredagen med att bygga mig ett trådlöst nätverk, mina ”datakunniga” vänner har gett det många försök tidigare ja gav mig själv 10 min sen var det bara att hopp på! Å vilket nätverk sen då... direkt tanka vi flickfishing å sen var jag som förlorad. Iväg å handla jolt två touchar på nätverket sen höll vi ut till fyra då kom en efterfest på besök 3 högljudda gynnare varav 2 stannade till arla morgonstund. Kl 7 drog vi i väg å skjutsade någon mamma och köpte frukost..sen fiska! Fiska fiska fiska.. fram till nio då det var advenstkallendertajm.. sen somnade vi sött! I 2 timmar!!! Efter det upp igen fiska fiska fiska.. jag hade bestämt mig, inte mycket fest.. det gick åt helevete.. jag har ingen halvfart med de där. Men först en underbar supé med både trevligt och fagert kring bordet!.. Sen introducerades fisket för ett gäng små lulliga grabbar på en fest.. fiska fiska fiska.. nu vill alla ha en pod! Kvällen slutade i vanlig ordning i oordning! Sen sov jag som en förstörd man till 13.30. ja kravlade mig ut till soffan drog ett par fisk å somnade igen.. vaknade kl 5! Då var det dags att öppna upp ungdomsgården för kvällens lan. Köpa ett par liter juice sen fiska fiska fiska.. c-vitamin och fiska e stärkande för kropp och själ!Fan tror du inte det jävla cepespelet hade börjar bugga också jag kom aldrig vidare från en big catch tävling hur många gånger jag än vann skiten JÄVLA PISS SPEL! För en stund slog mig tanken aldrig mer.. men 10 min senare hade jag avinstallerat spelet och åter installerat det igen.. sen var det bara att börja nöta igen. 05.30 igår morse var jag i kapp mig själv igen..då fick jag tvp timmar skön vila innan dagens jobb!! Ikväll blir det jolt och lan igen!!... jag går och fiskar tra la laaa….
Det finns fan inget vett och sans i att kunna tillbringa så många timmar vid en liten jävla manick….suck vad e det för fel på mig!

Inga kommentarer: