Vem har sagt att jag är bitter?

Jag är en del av Gud, Gud är en del av mig!
Låt min vilja ske så och på jorden.


söndag 1 mars 2009

Bristen ligger i ensamheten, ensamheten på kvällarna. Saknaden är som störst när jag ska sova!

Bo på hotel, mysigt, trevligt, god frukost, avkoppling!!! Ja eller hur fy fan alla dessa ord rimmar helt åt helvete fel för mig! Jag hatar numera att bo på hotell! Va fan e skillnaden mot att sitta i fängelse? På morgonen går ja upp för tidigt pressar mig själv i nån sunkig minimal träningslokal i 40 minuter för att stressa till rummet ta en dusch i mitt badkar! VAFAN, badkar de e inte 80-talet längre, den där jävla tuben blöter ner hela toaletten när ja på tappert manér försöker bli ren! nå väl ut ur badkaret på med ett par plagg och skynda till frukosten. I frukosten står en stressad kvinna och kräver mig på hitellnummer innan ja ges access till godsakerna, fil flingor och två mackor! LUngt å skönt....om man gillar att käka frukost med tusen okända människor, tvingas stå i kö till filmjölken och gillar att fråga vid vartenda bord om man kan slå sig ned!! nej nej nej nej... inte min grej! Sen upp på rummet, damma av lackdojan på med kostymen och ge sig ut på sin dagverksamhet... sen tillbaka till fängelset! Spärra in mig på rummet. Vila en stund sen köra ett pass i träningslokalen innan de e dags att aceptera att jag e världens ensammaste! OM jag skickar mycket sms normalt så e detta helt sinnes sjukt, jag ligger på min säng å skriver å skriver å skriver, sms och dator som ända vänner! För att strö salt i såren ringer dom man saknar mest också! Fan så totlförnedrande! Jag vill sova bort varenda kväll av hotellvistelsen! ja hatar att va själv jag kan inte va själv ja vill hem å leka med mina vänner, sova 3-4 timmar per natt och må bra!! Detta e fan totala motsatsen. sova 14 timmar och ingen att leka med..ja e mobbad, mobbad och utfryst av mig själv! Men ska man straffa sig själv ordentligt så ska man, ska jag ha tråkigt så ska jag ha riktigt tråkigt ska man bo ifängelse för ett par dagar gör det fullt ut! Men vad äter du då när du bor ute så här! Ja va äter ja? 2 korv på mässan! Sen får de bli havregryn och kallvatten till middag och kvällsmat! Jag köpte med mig en 2 kg säck. bara blanda till sig en talrik svält- och fattigmansföda.... Bög ja vill hem nu! hem hem hem.... men som tur e ska jag tillbaka hit på nästa fredag igen! Suck mitt liv suger verkligen ibland! Tur ja har bra dagverksamhet annars hade jag nog hängt mig i någon garderob!

Å ni som udrar varför jag inte skrivit på länge!! Ja har jobbat, jobbat för mycket, stressat för hårt, slitit som ett djur..därför! Jag kämpar för mitt mål väggen innan 30! 

"Jag, HERREN, har inte förändrat mig, och ni, Jakobs barn, har inte utplånats." 
Malaki 3:6 

Inga kommentarer: